Taranto – Itaalia räpaseim linn

Kuna meie ööbimine oli Taranto lähedal Leporano külakeses, siis tahtsime Taranto linnas ka väikese tiiru teha. Seda enam, et lugesime selle linna ajaloo kohta, kui võimas sadamalinn see on olnud.

IMAG2342

Vanalinn asus saarekesel. Saime õnneks hea parkimiskoha saarele mineva silla lähedusse. Terve päev parkimist maksis 2 eurot.

Esimesed 100 meetrit tundus Taranto vanalinn päris huvitav ja meeldiv. Vägevad antiiksed sambad näitasid iidset elupaika…Edasi läks aina räpasemaks ja haisvamaks. Seal oli küll kirikuid ja muid vaatamisväärsusi aga need kadusid selle mustuse sisse ära. Käisime vapralt saarekese lõpuni, keerasime siis mere äärde ja jalutasime tagasi sillani. Mõnel tänaval oli ikka kohutav kusehais. Eriti tundlik oli minu nina…Tahtsime sealt jubedast kohast põgeneda.

Kuigi alguses oli plaan ka auto juures olevasse parki minna, siis tegelikult oli meil mõõt täis ja ei uskunud, et seal on kuidagi puhtam ja julgeks lapsi mängima lasta. Kuigi tagasiteel nägime ka Taranto äritänavat, mis oli lai ja avar ning mis peamine, tundus puhas, siis me ikkagi ei läinud sinna.

Võtsime suuna majutuse poole, et vahepeal teha põige randa. Tundub, et rannad on parim osa Apuuliast ja nii panime iga päev sellele rõhku, käies erinevates lidodes.

Mõnes mõttes oli hea ka sellist linna näha, siis ei teki illusiooni, et kõik on huvitavad ja külastamist väärivad kohad. Fun fact on see, et O luges Taranto kohta eelneval õhtul tutvustust, et on olnud võimas sadamalinn jne. aga üks sõna jäi arusaamatuks ja kui ta selle järgmisel päeval pärast meie külastust ära tõlkis, saime teada, et see on üks räpaseim linn Itaalias 😛